Santa Claus Holiday Village

Joulupukin lomakylä on täyden palvelun matkailukohde Napapiirillä, jolla vierailee vuosittain yli 500 000 kävijää. Massiivista ihmisvirtaa mahdollisimman hyvin palvellakseen lomakylässä on tehty mittavia investointeja. Lomakylään kuuluu 74 hotellitason mökkihuoneistoa, 24 suitea, kaksi tasokasta ravintolaa, matkamuistomyymälä sekä ohjelmapalvelut. Ja tietenkin itse Joulupukki on tavattavissa lomakylässä vuoden jokaisena päivänä.

 

Santa Claus Holiday Villagelle toteutettiin somekampanja, jonka tarkoituksena oli saada enemmän tykkäyksiä ja sitoutumisia lomakylän sosiaalisen median kanaville. Kampanjaa varten suunniteltiin kuukauden kestävä markkinointistrategia, johon toteutettiin myös kokonaisvaltaisesti julkaisujen sisällöt. Kampanjan pääpainopiste oli sisältömarkkinoinnisssa, sisältäen myös maksettua markkinointia ja kilpailullisia julkaisuja. Sisältöjen tavoitteena oli esitellä kattavasti lomakylän tiloja ja toimintaa.