Käytämme evästeitä (cookies) käyttäjäkokemuksen parantamiseksi ja käyttötilastojen keräämiseksi.

Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Lisätietoja

x

Ledlenser

Ledlenserit ovat valaisseet suomalaisten harrastuksia ja ammatteja luotettavasti jo vuosia. Valikoima kattaa vaihtoehdot käsi- ja otsavalaisimista aina sukellusvalaisimiin asti.

Lähtökohdat

Focuksen ja Ledlenseriä maahantuovan Nordic Trailin yhteistyön käynnistyessä määriteltiin tarkat, käyttäjäprofiiliin pohjautuvat kohderyhmät sekä laadittiin markkinointiviestintäsuunnitelma ja -kalenteri. Ledlenser-brändin lokalisoimiseksi kotimaan markkinoille luotiin mainonnan konsepti, "Rohkeasti pimeään" sekä erillinen "Vaativaan valaisuun"-konsepti ammattikäyttäjäkohderyhmälle. Sosiaalisen median haltuunottamiseksi toteutettiin sosiaalisen median koulutus sekä sosiaalisen median viesintäsuunnitelma.

Ratkaisut

Mainonnan konseptin lanseeraamiseksi toteutettiin jälleenmyyjäpaketit sekä mittavat markkinointiviestinnän kampanjat mm. MTV3-kanavalla ja Katsomossa sekä Kärkimedian tablettilehdissä. Kuluttajaviestiä vietiin lisäksi läpi voimakkaasti sosiaalisessa mediassa, online-markkinoinnin keinoin ja printtimediassa. Kampanjoinnin ohessa toteutetaan jatkuvaa markkinointiviestintää mm. sähköisten uutiskirjeiden, myymälämateriaalien sekä some-sisältöjen ja -kilpailujen keinoin. Ledlenserin näkyvyys ja tunnettuus ovat kasvaneet ja huomioarvo mittauksissa osoittautunut hyväksi.