HKScan Agri

HKScan Agri on osa pohjoismaista HKScania. Sen tehtävänä on palvella suomalaisia naudan-, sian- ja broilerinlihan sopimustuottajia ja hankkia HKScanin tarvitsema liha jatkojalostettavaksi. 

Lähtökohdat

HKScan Agrin markkinointi ja viestintä rakentavat vahvaa suhdetta HKScanin ja sopimustuottajien välille. HKScan-brändiuudistuksen aikana tehtävänä oli tuoda tuottajat entistä lähemmäksi kuluttajabrändejä sekä luoda läpinäkyvyyttä koko elintarvikeketjuun.

Markkinointiviestintäkumppanilta HKScan Agri vaatii toimialatuntemusta, uusia ideoita, kustannustehokasta ja nopeaa tekemistä sekä sitoutumista aitoon kumppanuuteen.

Ratkaisut

Focus Flow on suunnitellut HKScan-brändin visuaalisen ilmeen jalkauttamisen HKScan Agri -brändiin ja tuottajaviestinnässä käytettäviin työvälineisiin. Suunnittelemme jatkuvassa yhteistyössä suomalaisille maataloustuottajille suunnattua HKScan-brändin mukaista erottuvaa ja tuloksekasta markkinointiviestintää.

case solutions2

Arvostan Focus Flow'ssa joustavuutta ja varmuutta. Työt valmistuvat varmasti ajallaan, myös lyhyellä varoitusajalla. 
Focus Flow'lla on myös toimialaosaamista, joka on päässyt oikeuksiinsa erityisesti workshop-työskentelyssä.

Katja Toivanen, Markkinointipäällikkö, HKScan Agri

hkscanagri web