Jari Kunnari

Jari Kunnari

13 syyskuuta 2019

Verkkokauppaanko?

Verkkokaupan voi perustaa nykyään kuka tahansa, ja verkkokaupassa voi käytännössä myydä mitä tahansa. Monet miettivät, soveltuvatko minun tuotteeni tai palveluni myytäväksi verkkokaupassa, mutta jos 50-vuotias maanrakennusfirma Napapiirin Kuljetus myy soraa verkossa, miksi sinä et myisi omia tuotteitasi tai palveluitasi.  

”Verkkokauppa tulisi nähdä liiketoimintaa lisäävänä eikä korvaavana myyntikanavana”

 Kivijalkayrittäjät etsivät jatkuvasti markkinoinnin keinoin tapoja lisätä myyntiä, kun valmis ratkaisu on heidän silmiensä edessä. Tehokkaalla markkinoinnilla voidaan kasvattaa kivijalkamyymälän myyntiä hetkellisesti, mutta markkinointi, varsinkin tehokas sellainen, on pitkällä aikavälillä kallista. Toimivan verkkokaupparatkaisun avulla kivijalkamyymälä saavuttaa laajemman asiakaskunnan tehden omasta myymälästään kertaheitolla globaalin. Verkkokaupassa voidaan valita myytävät tuotteet sesongin, kampanjan tai vaikka kohdemaan mukaan. Hinnoitella asiakaskohtaisesti ja sosiaalisen median markkinakanavien avulla lisätä verkkokaupan näkyvyyttä, sekin globaalisti.  Siksi ajattelenkin, että verkkokauppa tulisi nähdä enemmänkin liiketoimintaa lisäävänä eikä korvaavana myyntikanavana.

 ”Positiiviset asiakaskokemukset edesauttavat markkinointia ja lisäävät kauppaa”

 Oletko koskaan ostanut jostain jotain sen perusteella, mitä ystäväsi ovat sinulle sanoneet? Puskaradiomarkkinointi on edelleen tehokas tapa lisätä yrityksesi myyntiä. Verkkokaupassa voit hyödyntää asiakkaidesi positiivisia kokemuksia pyytämällä heiltä tuotearvosteluja ja määrittelemällä eri arviointikriteerejä, kuten vastinetta rahoille tai tuotteen laatu. Verkkokaupassasi asiakkaasi pystyvät vertailemaan tuotteita ja suosittelemaan tuotteitasi myös kavereilleen. Jokainen yrittäjä tietää, että positiiviset asiakaskokemukset edesauttavat markkinointia ja lisäävät kauppaa.

 "Verkkokauppaa"

Siis älä enää mieti, vaan verkkokauppaa. Focus Flow´n tiimi sisällyttää verkkokauppaasi juuri ne ominaisuudet, joilla alallasi noustaan verkkokaupan johtotähdeksi. Tiimimme erittäin laajan osaamisen ansiosta voimme kehittää verkkokauppaasi luovemmin, nopeammin ja ketterämmin pitääksemme kilpailijasi kaukana takana.

-Jari-

jari.kunnari@focus.fi/040 558 3663

 

Tagipilvi

, , ,

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut tätä sivua.

Lähetä kommenttisi