Mikko Pöykkö

Mikko Pöykkö

26 tammikuuta 2017

Asiakaspolku kuntoon - näin ohjaat asiakkaan kiinnostuksen kaupantekoon

Tagit: , , ,

Asiakaspolku kuntoon Asiakkaat liikkuvat myymälöissä, tapahtumissa, sosiaalisessa mediassa, verkossa ja perinteisissä medioissa vaatien parempaa palvelua 24/7. Moto- ja pienkonekauppias, joka siis myy kaikkea moottorisahoista isoihin vapaa-ajan veneisiin mukaan lukien varaosat, lisävarusteet, asusteet jne., elää jatkuvassa muutoksessa. Kokosin muutamia huomioita, jotka helpottavat keskittymistä olennaiseen.

0 kommentti(a) | Lue koko kirjoitus

Tarja Väyrynen

Tarja Väyrynen

26 tammikuuta 2017

Pidä ääntä somessa - pienelläkin onnistut!

Tagit: , , , , , ,

Suomalaisten lempihokema ”Vaatimattomuus kaunistaa” ei tietenkään pidä paikkaansa. Etenkin kun toimitaan kansainvälisessä ympäristössä, tulisi tuo ponneton fraasi työntää maan poveen ja keskittyä hyödyntämään helppoja mahdollisuuksia massojen tavoittamiseen.

0 kommentti(a) | Lue koko kirjoitus

Mikko Pöykkö

Mikko Pöykkö

12 tammikuuta 2017

Uudistamassa oppilaitoksen verkkosivuja – näin valitset julkaisujärjestelmän

Tagit: , , , , , , , ,

Mikä on paras sisällönhallintajärjestelmä? Mikä merkitys julkaisujärjestelmällä on? Kannattaisiko valita avoimen lähdekoodin CMS? Julkaisujärjestelmääkin tärkeämpää on osata arvioida kumppaniksi valittavaa palveluntarjoajaa sekä kehittäjien sitoutumista.

0 kommentti(a) | Lue koko kirjoitus

Tero Heittola

Tero Heittola

09 marraskuuta 2016

Ammattikorkeakoulujen verkkosivut vertailussa – Haaga-Helia kärjessä

Tagit: , , ,

Haaga-Helia ammattikorkeakoulun verkkosivusto on sisällön puhuttelevuuden ja vaikuttavuuden puolesta alansa paras Suomessa. Tulos selviää yhdessä Recommended Finlandin kanssa toteuttamasta vertailusta, jossa olivat mukana kaikki Suomen keskeiset ammattikorkeakoulut.

0 kommentti(a) | Lue koko kirjoitus

Janne Pallari

Janne Pallari

08 marraskuuta 2016

Uutta kohdistusta oppilaitosten yhteishakuun

Tagit: , , ,

Nuoren ajankäyttö on täynnä sosiaalisen median tapahtumia, tilanteita ja kohtaamisia. He ovat siellä missä kaverit jo ovat ja niille apajille oppilaitos pääsee retargetoimalla.

0 kommentti(a) | Lue koko kirjoitus

Mikko Pöykkö

Mikko Pöykkö

07 lokakuuta 2016

Ammattikorkeakoulusivustot järjestykseen – digitaalisuuden hyödyntämisessä valtavat erot

Tagit: , ,

Uusien opiskelijoiden tavoittamisessa digitalisaatio on merkittävä muutosvoima. Monet toimijat eivät hyödynnä koko potentiaaliaan. Avoimesti ja asiakaskeskeisesti toimivat nousevat voittajiksi. 

0 kommentti(a) | Lue koko kirjoitus

Mikko Pöykkö

Mikko Pöykkö

29 syyskuuta 2016

Ammattioppilaitosten verkkosivut vertailussa – OSAO selvä ykkönen

Tagit: , , ,

Vertailun ykköseksi nousi Oulun seudun ammattioppilaitoksen sivusto www.osao.fi. Se sai analyysissä pisteitä muun muassa selkeydestä, toimivuudesta ja sisällöstä, joka puhuttelee tavoiteltavia kohderyhmiä monipuolisesti.

0 kommentti(a) | Lue koko kirjoitus

Tero Heittola

Tero Heittola

07 syyskuuta 2016

Näin kirjoitat parempaa sisältöä oppilaitoksesi verkkopalveluun

Tagit: , , ,

Toteutimme 2016 touko-kesäkuussa Suomen ensimmäisen kattavan analyysin merkittävimmistä suomalaisista ammattioppilaitoksien verkkosivuista. Tulokset olivat pysäyttäviä: vaikka monet näennäisesti panostavat sivuihin paljonkin, erityisesti sisällöt jättävät paljon parannettavaa.

0 kommentti(a) | Lue koko kirjoitus

Mikko Pöykkö

Mikko Pöykkö

18 elokuuta 2016

Hajontaa ammattioppilaitosten verkkosivuissa

Tagit: , ,

Digitalisoituva tiedonhaku ja palvelut ovat muuttaneet ammatillisten oppilaitosten viestintää. Verkkosivujen ohella luodaan palveluita verkkoon. Markkinoinnissa ja viestinnässä monilla on vielä parannettavaa.

0 kommentti(a) | Lue koko kirjoitus

Mikko Pöykkö

Mikko Pöykkö

15 kesäkuuta 2016

Toimeksiantoja kiinteistönvälittäjälle

Tagit: , , ,

Jos kysytään kiinteistönvälittäjältä, mitä hän haluaa verkkosivuiltaan, niin ensimmäinen vastaus on toimeksiantoja. Varsinkin, kun markkinat vetävät ja myytävä loppuu. Jotta saadaan toimeksiantoja, on saatava liidejä, eikö niin? Mitenkäs se sivustolla surffailija saadaan sitten kiinni? Kun tarkastellaan välittäjien sivustoja, niin vastaus on Tilaa ilmainen arvio -lomake, oma kuva ja yhteystiedot.

0 kommentti(a) | Lue koko kirjoitus