Käytämme evästeitä (cookies) käyttäjäkokemuksen parantamiseksi ja käyttötilastojen keräämiseksi.

Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Lisätietoja

x
Mikko Pöykkö

Mikko Pöykkö

15 elokuuta 2017

5 vinkkiä online-viestinnän analysointiin ja tehostamiseen

Tagit: , , , , , , , , ,

Verkkosivuston ja sosiaalisen median ylläpitäminen voivat syödä valtavasti työaikaa. Keskittymällä oikeisiin asioihin ja tekemällä viestintää tavoitteellisesti voidaan verkkoviestinnän tehoa nostaa merkittävästi.

0 kommentti(a) | Lue koko kirjoitus

Mikko Pöykkö

Mikko Pöykkö

26 kesäkuuta 2017

Ammattioppilaitosten verkkovertailu 2017 - Edupoli ponnisti ykköseksi

Tagit: , ,

Suomen merkittävimpien ammattioppilaitosten verkkopalveluiden vertailussa Edupoli ponkaisi ykköseksi. Verkkopalvelu-analyysi toteutettiin toisen kerran ja mukana olivat kaikki Suomen keskeiset ammattioppilaitokset.

0 kommentti(a) | Lue koko kirjoitus

Mikko Pöykkö

Mikko Pöykkö

05 kesäkuuta 2017

Kilpailu ammattikorkeakoulusivustojen kesken on kovaa

Tagit: , ,

Parhaat sivustot ottivat keulaa parantamalla sisältöä, hakukonetuloksia ja sosiaalista kiinnostavuuttaan. Heikoimmat jäävät jälkeen aktiivisuudessa ja osaamisessa. Nämä näkyvät varmasti myös opiskelijoiden asiakaskokemuksissa ja hakuprioriteeteissä.

0 kommentti(a) | Lue koko kirjoitus

Mikko Pöykkö

Mikko Pöykkö

09 toukokuuta 2017

Kilpailu ammattioppilaitosten verkkosivujen kesken kovenee

Tagit: , ,

Ammattioppilaitokset ovat parantaneet digitaalista viestintäänsä viime vuodesta. Samalla kun kärkisijoille on entistä enemmän tunkua, uhkaa osa sivustoista jäädä pahasti jälkeen.

0 kommentti(a) | Lue koko kirjoitus

Mikko Pöykkö

Mikko Pöykkö

28 maaliskuuta 2017

Lisää myyntiä verkkokaupalla – helpoin tapa

Tagit: , , , ,

Asiakas haluaa asioida monikanavaisesti Verkkokauppa tekee kauppiaasta *monikanavaisen jälleenmyyjän*, joka tekee parempaa tulosta. Paraskin verkkosivusto on lopulta vain markkinoinnin kuluerä, joka ei tuo euroakaan liikevaihtoa.

0 kommentti(a) | Lue koko kirjoitus

Mikko Pöykkö

Mikko Pöykkö

23 helmikuuta 2017

3 syytä valita SilverStripe oppilaitoksen verkkopalvelun alustaksi

Tagit: , , , , ,

SilverStripe on helppo käyttää, integroitavissa muihin järjestelmiin ja turvallinen. Helppokäyttöisyys tarkoittaa matalaa julkaisukynnystä ja uudistuvaa sisältöä, integrointi oikeampaa ja ajantasaisempaa tietoa sivustolla ja turvallisuus parempia yöunia.

0 kommentti(a) | Lue koko kirjoitus

Mikko Pöykkö

Mikko Pöykkö

26 tammikuuta 2017

Asiakaspolku kuntoon - näin ohjaat asiakkaan kiinnostuksen kaupantekoon

Tagit: , , ,

Asiakaspolku kuntoon Asiakkaat liikkuvat myymälöissä, tapahtumissa, sosiaalisessa mediassa, verkossa ja perinteisissä medioissa vaatien parempaa palvelua 24/7. Moto- ja pienkonekauppias, joka siis myy kaikkea moottorisahoista isoihin vapaa-ajan veneisiin mukaan lukien varaosat, lisävarusteet, asusteet jne., elää jatkuvassa muutoksessa. Kokosin muutamia huomioita, jotka helpottavat keskittymistä olennaiseen.

0 kommentti(a) | Lue koko kirjoitus

Tarja Väyrynen

Tarja Väyrynen

26 tammikuuta 2017

Pidä ääntä somessa - pienelläkin onnistut!

Tagit: , , , , , ,

Suomalaisten lempihokema ”Vaatimattomuus kaunistaa” ei tietenkään pidä paikkaansa. Etenkin kun toimitaan kansainvälisessä ympäristössä, tulisi tuo ponneton fraasi työntää maan poveen ja keskittyä hyödyntämään helppoja mahdollisuuksia massojen tavoittamiseen.

0 kommentti(a) | Lue koko kirjoitus

Mikko Pöykkö

Mikko Pöykkö

12 tammikuuta 2017

Uudistamassa oppilaitoksen verkkosivuja – näin valitset julkaisujärjestelmän

Tagit: , , , , , , , ,

Mikä on paras sisällönhallintajärjestelmä? Mikä merkitys julkaisujärjestelmällä on? Kannattaisiko valita avoimen lähdekoodin CMS? Julkaisujärjestelmääkin tärkeämpää on osata arvioida kumppaniksi valittavaa palveluntarjoajaa sekä kehittäjien sitoutumista.

0 kommentti(a) | Lue koko kirjoitus

Mikko Pöykkö

Mikko Pöykkö

13 joulukuuta 2016

Muutamia helppoja perusvinkkejä some-näkyvyyden kasvattamiseen

Tagit: , , , , , , ,

Koostimme muutaman esimerkin suurimmista huolenaiheista, jotka nousevat esiin puhuttaessa verkkosivuston markkinoitavuuden ja markkinoinnin parantamisesta ammattikorkeakouluissa ja ammattioppilaitoksissa.

0 kommentti(a) | Lue koko kirjoitus