Käytämme evästeitä (cookies) käyttäjäkokemuksen parantamiseksi ja käyttötilastojen keräämiseksi.

Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Lisätietoja

x
Mikko Pöykkö

Mikko Pöykkö

05 kesäkuuta 2017

Kilpailu ammattikorkeakoulusivustojen kesken on kovaa

Tagit: , ,

Parhaat sivustot ottivat keulaa parantamalla sisältöä, hakukonetuloksia ja sosiaalista kiinnostavuuttaan. Heikoimmat jäävät jälkeen aktiivisuudessa ja osaamisessa. Nämä näkyvät varmasti myös opiskelijoiden asiakaskokemuksissa ja hakuprioriteeteissä.

0 kommentti(a) | Lue koko kirjoitus

Mikko Pöykkö

Mikko Pöykkö

09 toukokuuta 2017

Kilpailu ammattioppilaitosten verkkosivujen kesken kovenee

Tagit: , ,

Ammattioppilaitokset ovat parantaneet digitaalista viestintäänsä viime vuodesta. Samalla kun kärkisijoille on entistä enemmän tunkua, uhkaa osa sivustoista jäädä pahasti jälkeen.

0 kommentti(a) | Lue koko kirjoitus

Mikko Pöykkö

Mikko Pöykkö

28 maaliskuuta 2017

Lisää myyntiä verkkokaupalla – helpoin tapa

Tagit: , , , ,

Asiakas haluaa asioida monikanavaisesti Verkkokauppa tekee kauppiaasta *monikanavaisen jälleenmyyjän*, joka tekee parempaa tulosta. Paraskin verkkosivusto on lopulta vain markkinoinnin kuluerä, joka ei tuo euroakaan liikevaihtoa.

0 kommentti(a) | Lue koko kirjoitus

Mikko Pöykkö

Mikko Pöykkö

23 helmikuuta 2017

3 syytä valita SilverStripe oppilaitoksen verkkopalvelun alustaksi

Tagit: , , , , ,

SilverStripe on helppo käyttää, integroitavissa muihin järjestelmiin ja turvallinen. Helppokäyttöisyys tarkoittaa matalaa julkaisukynnystä ja uudistuvaa sisältöä, integrointi oikeampaa ja ajantasaisempaa tietoa sivustolla ja turvallisuus parempia yöunia.

0 kommentti(a) | Lue koko kirjoitus

Mikko Pöykkö

Mikko Pöykkö

26 tammikuuta 2017

Asiakaspolku kuntoon - näin ohjaat asiakkaan kiinnostuksen kaupantekoon

Tagit: , , ,

Asiakaspolku kuntoon Asiakkaat liikkuvat myymälöissä, tapahtumissa, sosiaalisessa mediassa, verkossa ja perinteisissä medioissa vaatien parempaa palvelua 24/7. Moto- ja pienkonekauppias, joka siis myy kaikkea moottorisahoista isoihin vapaa-ajan veneisiin mukaan lukien varaosat, lisävarusteet, asusteet jne., elää jatkuvassa muutoksessa. Kokosin muutamia huomioita, jotka helpottavat keskittymistä olennaiseen.

0 kommentti(a) | Lue koko kirjoitus

Tarja Väyrynen

Tarja Väyrynen

26 tammikuuta 2017

Pidä ääntä somessa - pienelläkin onnistut!

Tagit: , , , , , ,

Suomalaisten lempihokema ”Vaatimattomuus kaunistaa” ei tietenkään pidä paikkaansa. Etenkin kun toimitaan kansainvälisessä ympäristössä, tulisi tuo ponneton fraasi työntää maan poveen ja keskittyä hyödyntämään helppoja mahdollisuuksia massojen tavoittamiseen.

0 kommentti(a) | Lue koko kirjoitus

Mikko Pöykkö

Mikko Pöykkö

12 tammikuuta 2017

Uudistamassa oppilaitoksen verkkosivuja – näin valitset julkaisujärjestelmän

Tagit: , , , , , , , ,

Mikä on paras sisällönhallintajärjestelmä? Mikä merkitys julkaisujärjestelmällä on? Kannattaisiko valita avoimen lähdekoodin CMS? Julkaisujärjestelmääkin tärkeämpää on osata arvioida kumppaniksi valittavaa palveluntarjoajaa sekä kehittäjien sitoutumista.

0 kommentti(a) | Lue koko kirjoitus

Mikko Pöykkö

Mikko Pöykkö

13 joulukuuta 2016

Muutamia helppoja perusvinkkejä some-näkyvyyden kasvattamiseen

Tagit: , , , , , , ,

Koostimme muutaman esimerkin suurimmista huolenaiheista, jotka nousevat esiin puhuttaessa verkkosivuston markkinoitavuuden ja markkinoinnin parantamisesta ammattikorkeakouluissa ja ammattioppilaitoksissa.

0 kommentti(a) | Lue koko kirjoitus

Tero Heittola

Tero Heittola

24 marraskuuta 2016

Valmis ohjelma, jolla tuotat todella vaikuttavaa sisältöä oppilaitoksesi verkkopalveluun

Tagit: , , , , ,

Sisällön tärkein tarkoitus on palvella lukijaansa. Erinomainen sisältö argumentoi, innostaa dialogiin ja tukee oppimista. Käyttäjän tarpeisiin vastaava sisältö on avain menestyksekkääseen oppilaitoksen verkkopalveluun. Toimivassa sisältömarkkinoinnissa sankari on käyttäjä, ei oppilaitos itse.

0 kommentti(a) | Lue koko kirjoitus

Tero Heittola

Tero Heittola

09 marraskuuta 2016

Ammattikorkeakoulujen verkkosivut vertailussa – Haaga-Helia kärjessä

Tagit: , , ,

Haaga-Helia ammattikorkeakoulun verkkosivusto on sisällön puhuttelevuuden ja vaikuttavuuden puolesta alansa paras Suomessa. Tulos selviää yhdessä Recommended Finlandin kanssa toteuttamasta vertailusta, jossa olivat mukana kaikki Suomen keskeiset ammattikorkeakoulut.

0 kommentti(a) | Lue koko kirjoitus